Translate

Vi syns på ett år då



Jag krama om mamma och min lillasyster Julia för ett tag sen, dem ska till Umeå för skola och jobb. Så nu kommer vi inte ses på väldiiigt länge. Det var jättesorgligt. Många tårar och vemodighet var det för att man vet att man ska vara borta från dem! Mycket blandade känslor måste jag säga. Ledsen att jag inte kommer se dem på länge (tur finns skype), fast man samtidigt ändå är förväntansfull och spänd till USA!!

Nu idag är det inte länge kvar. På måndag nästa vecka far jag till Staterna och ska gå au-pair-skola där 4 dagar innan jag far till min familj i San Francisco.

Jag har förberett mig genom att umgås och ha trevligt med familj och vänner- det känns bäst så för mig. Även att det bara får en att komma sakna dem mer känns det som nu haha!

                               


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar