Translate

Fjärilar i magen



Hejsan! Idag är det ju nämligen 22 dagar kvar tills jag lämnar Sverige och tryggheten! Känns extremt overkligt, så därför förstår jag inte hur jag kan känna något överhuvudtaget känns det som!


Väldigt konstiga känslor. Jag längtar som tusan samtidigt som jag är orolig för massa saker som kan gå snett. Bara att ta sig på flyget är ju orosmoment nummer 70000000000000!!! Men såklart så kommer även jag på det där planet...eller det måste jag. Jag är ju inte den första au-pairen som far till USA direkt som tänkt att det kommer gå skit med alla vikter och papper hit och dit och ändå har klarat allt sånt. Nä nu är det bara nojja, det kommer gå fint dethär Anna-Mi! Ja vem försöker jag övertala..blir nog svaret på den: MIG..x)


Tror knappast att jag hinner uppleva en finare solnedgång innan jag far. Den var overkligt vacker!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar